الاثنين، 19 مايو 2014

المخترع الصغير باسيوط يرد علي "لميس" و"خرسا": "أيوة أنا خفت أرجع" لانى كنت هدخل السجن ومحدش هيسأل عنى


المخترع الصغير يرد علي "لميس" و"خرسا": "أيوة أنا خفت أرجع"
 علق عاصم عبدالله، المخترع المصري الصغير، علي قرار رفض عودته للقاهرة قائلا: "ناس كتير بتباركلي وناس كتير بتكتب تعليقات تقول انها سعيدة اني اخدت القرار ده، بس الحقيقة أنا مش مبسوط، أنا فعلا كنت راسم لحياتي طريق تاني، وكان نفسي أعيش وسط أهلي في أسيوط، كان نفسي أخدم بلدي وأنا في الصعيد، أقدم علمي وأفضل ﻵخر لحظة وسط أهلي وناسي".   وأضاف عبدالله عبر حسابه الشخصي علي موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك" قائلا: "لكن كل ده تبخر في لحظة، القرار اللي أنا أخدته قرار صعب جدا ولوﻻ أني لقيت مصريين محترمين ساعدوني في إتخاذ القرار ده كنت ممكن أضعف وأرجع واترمي في أي سجن ومحدش يسأل عني، النهاردة شفت مفارقة غريبة ومحزنة، شفت فيديوهات لروﻻ خرسا ولميس الحديدي بيشتموا فيا وفي أهلي علشان خفت أرجع، أيوة أنا خفت أرجع ومين فينا مابيخافش، خايف اعتقل بالسنين أو اتسجن بلا محاكمة أو اموت بلا تمن"

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

البقاء لله .. وفاة مواطن واصابة عمه بطلقات نارية من ضابط بقرية الزاوية باسيوط وغضب الأهالى من ظلم الداخلية فى اسيوط

المواطن حسن مش إرهابى لكنه إنسان  كل جريمته انه مواطن غلبان خاف من حضرته فجرى راح ضربه بالنار ----------------------------------...