الأربعاء، 17 أكتوبر 2012

هام لطلاب الصف الأول الاعدادى :: بالصور قصة السيدة أسماء بنت أبى بكر كاملة سؤال وجواب .... ممتازة

                               باقى الصور














هناك 17 تعليقًا:

  1. احسن اسئله واجوبه برافوووووووووووووو

    ردحذف
  2. انا عندى امتحان وكنت خائفه علشان مش استلمنه القصه بس هذه الاسئله طمئنتنى وشكرا

    ردحذف
    الردود
    1. انا كمان مستلتش القصه وبردو الاسئله دي طمنتني ولما قرأتها عرفته اني كنت عرفه من الاول :)

      حذف
  3. انه رائع جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  4. رائع جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

    ردحذف
  5. انا على امتحانبكرة وخائف منه لانى مستلمتش قصة اسماء

    ردحذف
  6. شكرا جزيلا رائع

    ردحذف
  7. والله جمييييييييييييييييييييييييييييييييل جدا

    ردحذف
  8. بكره الامتحان ومستلمناش الصة

    ردحذف
  9. رائع جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا



    ردحذف
  10. متشكره اوى انا مش معى القصه وكنت خايفه اوى وانا كمان امتحانى بكره

    ردحذف
  11. شكرا كده والله انتو احله صفحه انا عندى امتحان بردو بكرا و مستلمتش القصه وشكرا جداااااااااا

    ردحذف
  12. متشكر جدددددددددا اسال اللة لكم التوفيق شكرااااااااا

    ردحذف
    الردود
    1. تكتب الله

      بالهاء المربوطة وليس التاء المربوطة

      ه وليس ة

      والله أعلم

      حذف
  13. بجد احلى صفحة رووووووعة

    ردحذف
  14. حلو وياريت تعملوا للتيرم الثانى ايضا

    ردحذف

البقاء لله .. وفاة مواطن واصابة عمه بطلقات نارية من ضابط بقرية الزاوية باسيوط وغضب الأهالى من ظلم الداخلية فى اسيوط

المواطن حسن مش إرهابى لكنه إنسان  كل جريمته انه مواطن غلبان خاف من حضرته فجرى راح ضربه بالنار ----------------------------------...