الأربعاء، 29 مارس 2017

صحافة المواطن ’’ مياه اسيوط ’’ بالصور استغاثة اهالى اسيوط من المياه الصفراء والفلاتر السوداء والفشل الكلوى



باركولى ياجماعه انا خلاص هابقى غنى والبلية هتلعب روحت افتح الحنفية عشان اشرب لقتها منزلة بترول انا هاعبى البترول ده فى براميل وابيعه واغتنى بقى

القيصر عماد
------------------------------------------------------

الصورة الآن من منزلي بابو تيج  الساعه 6:30 يوم الثلاثاء تاريخ 28/3/2017
نريد حل
---------------------------------------------------


ده فلتر مياة خاص بي انا من قرية الشغبة . مركز اسيوط يوجد محطة مياه ارتوازية بالقرية تخدم قري اولاد ابراهيم واولاد علي و النمايسة والشغبة وهذا حال المياه التي تسبب فشل كلوي ودة شكل الفلتر كنت بغير هذا الفلتر كل شهرين او ثلاثة حاليا لا يكمل خمسة عشر يوم .
انا مركب فلتر طيب اهالي القري المذكورة بعالية التي لايمكن ان تشتري فلتر تعمل ايه رسالة الي هيئة المياة والصرف ورسالة الي محافظ اسيوط .استغاثة لوضع حل هذة المشكلة التي تهدد سكان هذة القري 

سيد الغطريفي . قرية الشغبة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

البقاء لله .. وفاة مواطن واصابة عمه بطلقات نارية من ضابط بقرية الزاوية باسيوط وغضب الأهالى من ظلم الداخلية فى اسيوط

المواطن حسن مش إرهابى لكنه إنسان  كل جريمته انه مواطن غلبان خاف من حضرته فجرى راح ضربه بالنار ----------------------------------...